close
Vertaald door Google
Stephan L
2020-10-20
Zeer tevreden, raad ik aan
Vertaald door Google
Josefine E
2020-10-19
Goede winkelervaring. Geweldige posters en snelle levering.
Vertaald door Google
Emma G
2020-10-18
Mooie poster. Verzending was sneller dan verwacht.

Gebruiksvoorwaarden

1 Aankoop

1.1 Bij het plaatsen van een bestelling wordt de aankoopovereenkomst gesloten als uw betaling is overgeboekt.

2 Annulering

2.1 Na het plaatsen van de bestelling, begint de creatie van de unieke, op maat gemaakte, door de klant bestelde producten. We kunnen niet garanderen dat een bestelling kan worden geannuleerd nadat deze is bevestigd. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@louvenir.com en we zullen ons best doen om te helpen als het niet te laat is.

3 Betalen

3.1 Louvenir verwerkt veilige kaartbetalingen in samenwerking met Stripe, Visa, MasterCard en American Express. Betaling met een kaart is een veilige betalingsmethode voor u als klant. Het verkopende bedrijf zal nooit kennis krijgen van uw kaart- of rekeninginformatie. Deze informatie wordt veilig overgebracht naar een gecodeerde link, van u via de gateway van Stripe naar uw bank.

4 Prijzen

4.1 Wanneer u een bestelling plaatst vanuit Nederland of andere EU-landen, is de btw inbegrepen in de prijs en worden er geen extra kosten toegevoegd nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

4.2 Als u een bestelling plaats van buiten de EU, bent u als importeur (klant) zelf verantwoordelijkheid om douanerechten en invoerrechten te betalen.

5 Verzending

5.1 Alle kunstwerken worden door Louvenir op bestelling gemaakt. Het duurt meestal 1-2 werkdagen om persoonlijke posters te produceren en te verzenden. Voor dierenportretten duurt het meestal 5-10 werkdagen om het kunstwerk te ontwerpen, produceren en verzenden. Daarna is de levertijd naar Nederland meestal 1-3 werkdagen.

5.2 Zodra uw bestelling vanuit de drukkerij is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met uw volgnummer en informatie over hoe u de status van de levering kunt volgen. De klant is verantwoordelijk voor het controleren van de levering en mogelijk contact opnemen met de expediteur in geval van problemen met de levering of om nieuwe leveringspogingen te boeken. Als het pakket naar de afzender terugkeert omdat het niet kon worden afgeleverd, kan de klant verzendkosten betalen als ze willen dat het opnieuw wordt verzonden.

5.3 De klant is ervoor verantwoordelijk dat het afleveradres en de contactgegevens voor kennisgeving correct zijn. In situaties waarin de klant ons vraagt om deze informatie te wijzigen, kunnen er nog 30 dagen vertraging oplopen. Als de klant wil dat we een nieuw product maken dat opnieuw wordt verzonden, kunnen we dit aanbieden tegen een gereduceerde prijs.

5.4 Levertijden zijn schattingen en bieden geen garantie dat de bestelling binnen dit tijdvenster afgeleverd wordt, gezien onvoorziene vertragingen kunnen optreden. Voor leveringen die meer dan 21 werkdagen vertraagd zijn, bieden we altijd aan om een nieuw pakket te verzenden.

6 Retour & Restitutie

6.1 Alle producten die bij ons besteld worden, zijn uniek en worden speciaal gemaakt voor iedere klant. Daarom is het niet mogelijk producten te ruilen, retourneren of bestellingen te annuleren.

6.2 We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als u de verkeerde maat heeft besteld of een fout heeft gemaakt bij het ontwerpen, bijvoorbeeld een typefout, een verkeerd geselecteerd kleurenthema of wanneer u iets bent vergeten te schrijven. Zodra we uw kunstwerk hebben afgedrukt, zijn wijzigingen of afbestelling niet meer mogelijk.

6.3 De klant is zich ervan bewust dat de kleuren op een computerscherm misleidend kunnen zijn en daarom in de werkelijkheid anders kunnen zijn dan op een specifiek computerscherm.

6.4 Natuurlijk nemen wij de volledige verantwoordelijkheid als een product onjuist wordt afgedrukt, het verkeerde materiaal is gebruikt, beschadigd is of als er tijdens het transport iets kapot is gegaan. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de levering contact op met onze klantenservice via info@louvenir.com en wij behandelen uw klacht en zorgen voor een vervangend product of een tegoed.

7 Fout bij bezorgen

7.1 Als er iets mis is met uw bezorging of als u een verkeerd of beschadigd artikel of het verkeerde aantal producten hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met klantenservice. De fout moet worden gerapporteerd binnen een redelijk tijdsbestek.

8 Transportschade

8.1 Zichtbare schade aan de goederen moet meteen aan DPD/PostNL/FedEx/UPS/DHL worden gerapporteerd bij het ontvangen van het pakket. Verborgen transportschade moet aan DPD/PostNL/FedEx/UPS/DHL worden gemeld zodra het wordt ontdekt.

9 Auteursrecht

9.1 De klant is verantwoordelijk voor alle ontwerpen die ze maken en heeft het benodigde auteursrecht voor de inhoud van het ontwerp. Wij doen afstand van alle aansprakelijkheid in geval van een juridisch geschil waarbij de klant een ontwerp heeft gemaakt waarbij de rechten van een derde partij geschonden worden. De klant is verantwoordelijk voor alle geschillen tussen derden over details die de klant aan het ontwerp heeft toegevoegd.

9.2 De site, evenals alle inhoud erop, is eigendom van Louvenir of haar licentiegevers. De informatie wordt onder meer beschermd door intellectueel eigendomsrecht en marktrecht. Dit betekent dat handelsmerken, bedrijfsnamen, productnamen, afbeeldingen en grafische afbeeldingen, ontwerp, opmaak en informatie over producten, diensten en andere inhoud niet gekopieerd of gebruikt mogen worden zonder schriftelijke toestemming van Louvenir.

10 Geüploade foto's

10.1 We vragen onze klanten om foto's te uploaden van de producten die ze hebben besteld; zowel op onze website als op onze sociale mediakanalen (bijv. Facebook, Instagram). Zodra de klant de afbeelding heeft geüpload, keurt hij automatisch goed dat we de afbeelding gebruiken voor onze eigen marketing zonder enige beperkingen of recht op eventuele royalty's.

11 Aanstootgevende inhoud

11.1 De website kan afbeeldingen, beoordelingen, feedback of andere opmerkingen bevatten die zijn geplaatst door onze klanten of bezoekers. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om alle inhoud die door onze klanten of bezoekers is geüpload, te controleren. We zijn daarom niet verantwoordelijk voor de inhoud, het materiaal, de afbeeldingen of berichten die op deze delen van onze website zijn geüpload. We doen ons uiterste best om inhoud die als aanstootgevend of ongepast kan worden beschouwd, te verwijderen binnen een redelijke tijd nadat we het hebben opgemerkt. Als u een klacht wilt indienen over aanstootgevende inhoud, dan kunt u ons een e-mail sturen: info@louvenir.com

12 Verkoop aan minderjarigen

12.1 Als u jonger bent dan 18, mag u Louvenir.nl alleen gebruiken met toestemming van een ouder of voogd.

13 Vertrouwelijkheid bij het behandelen van persoonlijke informatie

13.1 Bij het plaatsen van een bestelling of het registreren als klant slaan we uw persoonlijke informatie op. Door dit te doen accepteert u dat we de informatie opslaan die we nodig hebben om de afhandeling van uw bestelling te voltooien en u de beste service te geven die u van ons verwacht. Louvenir maakt uw persoonlijke gegevens niet bekend aan derden, behalve aan onze partners voor de productie, leveringen en betaling. Volgens de Zweedse wet betreffende het behandelen van persoonlijke informatie kunt u een uittreksel krijgen van alle informatie die we over u hebben opgeslagen, en als de informatie niet relevant is kunt u ons vragen deze te verwijderen. Als u dit uittreksel wilt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

14 Cookies

14.1 Louvenir gebruikt cookies om u een gemakkelijke winkelervaring te bieden. Wij gebruiken cookies om onze marketing te meten en te optimaliseren.

14.2 Als uw webbrowser niet is ingesteld om cookies te accepteren, kunt u de winkel niet gebruiken. Als dit het geval is kunt u deze instelling eenvoudig wijzigen.

15 Geldigheid

15.1 Als een rechtbank of bestuursorgaan met bevoegde jurisdictie van mening is dat een van deze voorwaarden nietig moet worden verklaard of als niet-afdwingbaar moet worden beschouwd, heeft deze ongeldigheid of dit onvermogen geen invloed op de andere voorwaarden die volledig van kracht blijven.

Contactinformatie

Louvenir AB, Gabriel Jönssonsgatan 1B, 211 49 Malmö, Zweden. info@louvenir.com. Bedrijfsidentificatienummer: 559159-9559.