close
Vertaald door Google
Alma C
2020-11-25
Heel goede ervaring. hartelijk bedankt
Vertaald door Google
Mikael O
2020-11-24
Snelle antwoorden van de klantenservice!
Vertaald door Google
Julien W
2020-11-23
Snelle levering en hele mooie posters. Aan de bovenkant, bedankt

Hulp en contact

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Heeft u nog andere vragen, neem dan contact met ons op en we helpen u zo snel mogelijk. Ons internationale klantenserviceteam spreekt Duits, Zweeds, Engels, Frans, Spaans, Italiaans en Pools.

Neem contact op

mailinfo@louvenir.com
LOUVENIR AB
Gabriel Jönssonsgatan 1B, 211 49 Malmö, Zweden

Veel Gestelde Vragen

Gepersonaliseerde posters – Over het product

Welke materialen worden gebruikt voor de persoonlijke posters?

Al onze posters worden gedrukt op grafisch papier van hoge kwaliteit dat gebruikt wordt voor de reproductie van traditionele kunstwerken en museumkwaliteit heeft. Het grafische papier is wit, met een zachte en licht gestructureerde viltstructuur, waardoor het kunstwerk diepte krijgt en bijna driedimensionaal aanvoelt. Het papier heeft een hoogwaardige coating die voor schitterende, levendige kleuren en een maximaal contrast met het diepe zwart zorgt. U krijgt een perfecte afdruk met veel prachtige details. Het papier is volledig zuur- en ligninevrij, gaat lang mee en verbleekt en verouderd niet.

Waar worden de posters gemaakt?

Al onze posters worden op bestelling gemaakt bij lokale printers. Hierdoor zijn de producten milieuvriendelijk en kunnen we een korte levertijd bieden. We drukken onze posters in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Australië. De posters worden ontworpen op ons hoofdkantoor in Malmö.

Hoe maak ik mijn eigen gepersonaliseerde poster?

Met de ontwerptool kunt u een unieke en gepersonaliseerde poster maken. Voor elk concept of ontwerp zijn er specifieke hulpmiddelen. Er is veel mogelijk: u kunt uit veel verschillende ontwerpen kiezen, uw eigen informatie zoals bijvoorbeeld een datum en locatie toevoegen, uw eigen teksten toevoegen, uit verschillende kleurenthema’s kiezen en u kunt de opmaak veranderen. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën en luisteren graag naar onze klanten, dus neem contact met ons op als u een goed idee heeft voor andere ontwerptools.

Welke afmetingen hebben de posters?

U kunt kiezen uit de volgende afmetingen: portret/staand: (30x40cm / 50x70cm / 70x100cm) en landschap/liggend (40x30cm / 70x50cm / 100x70cm). Voor sommige posters bieden we niet alle formaten aan, omdat die niet passen binnen het concept of ontwerp. Om te zien welke afmetingen er beschikbaar zijn van elk ontwerp, kunt u op de ontwerptool van het betreffende ontwerp klikken en dan op het tabblad ‘Grootte’. Hier kunt u zien welke maten er beschikbaar zijn en krijgt u een idee hoe het ontwerp eruitziet in alle afmetingen en formaten.

Huisdier portretten - Over het product

Welk materiaal wordt gebruikt voor de portretten?

U kunt kunstpapier of canvas kiezen:

CANVAS(400 g) heeft een fijne, gestructureerde katoenen onderlaag met de beste standaarden als het gaat om dichtheid, kleur, indeling en scherpte. We maken gebruik van giclée afdrukken om perfecte, heldere afbeeldingen te reproduceren. De lichtbestendige inkt op pigmentbasis gaat meer dan 100 jaar mee. De doeken worden op een houten frame (een blind frame) gespannen dat gemaakt is van Europees gedroogd en knoestvrij grenen. Het canvas heeft een diepte van 38 mm en de afbeelding wordt weerspiegeld op de randen voor een harmonieuze indruk. De canvasdoeken worden geleverd met een ophangsysteem voor eenvoudige montage.

KUNSTPAPIER (200 g): gedrukt op grafisch papier van hoge kwaliteit dat gebruikt wordt voor de reproductie van traditionele kunstwerken en museumkwaliteit heeft. Het grafische papier is wit, met een zachte en licht gestructureerde viltstructuur, waardoor het kunstwerk diepte krijgt en bijna driedimensionaal aanvoelt. Het papier heeft een hoogwaardige coating die voor schitterende, levendige kleuren en een maximaal contrast met het diepe zwart zorgt. U krijgt een perfecte afdruk met veel prachtige details. Het papier is volledig zuur- en ligninevrij, gaat lang mee en verbleekt en verouderd niet.

Welke dieren portretteren jullie?

Vrijwel elk dier is mogelijk. Upload de afbeelding en we maken een uniek kunstwerk van uw huisdier. Al eerder hebben wij portretten van honden, katten, varkens, vogels, hagedissen, paarden en een schildpad gemaakt.

Is de kwaliteit van mijn foto goed genoeg?

Volg alstublieft onze foto-instructies voor het beste resultaat. Elke foto wordt beoordeeld door onze specialisten om ervoor te zorgen dat de kwaliteit goed genoeg is voor een mooi resultaat. Als we denken dat de kwaliteit van de foto niet goed genoeg is, nemen we contact met u op en vragen we u om een ​​nieuwe foto. Dit heeft natuurlijk invloed op de levertijd; volg dus onze foto-instructies als u een snelle levering nodig heeft.

Foto-instructies

  1. Maak de foto in een omgeving met genoeg licht. U krijgt het beste resultaat wanneer u overdag buiten een foto maakt.
  2. Zorg ervoor dat de kleur van de vacht van het dier niet wordt beïnvloed door de verlichting, zodat de kleur er op de foto hetzelfde uitziet als in de werkelijkheid.
  3. Maak de foto op ooghoogte met het dier.
  4. Probeer de foto zo dicht mogelijk bij het dier te maken, zodat de kop zo groot mogelijk in beeld komt.
  5. Zorg ervoor dat de foto scherp is en niet wazig.
  6. Zorg ervoor dat alle delen van de kop van het dier op de foto staan. Als de oren te dicht bij de rand van de foto zijn, vallen ze weg in het portret.
  7. We raden aan het dier met een klein profiel te fotograferen. Ook raden we u aan het dier niet recht in de camera te laten kijken, hoewel dit natuurlijk een kwestie van smaak is. Het is het belangrijkste dat u een afbeelding maakt die de persoonlijkheid van uw dier benadrukt.

Wat is de beste achtergrond voor de foto?

De achtergrond speelt niet zo'n grote rol, want onze specialisten kunnen de kwaliteit van de achtergrond verbeteren. Maar natuurlijk zal het voor hen gemakkelijker zijn als het geen rommelige achtergrond is.

Hoe maken jullie het portret?

We gebruiken gepatenteerde digitale technologieën om uw foto te bewerken, zodat deze perfect aansluit op de gekozen illustratie. We hebben verschillende technieken ontwikkeld om prachtige kunstwerken te maken van de portretten. We schilderen niet met de hand.

Kan het portret veranderd/aangepast worden?

Helaas kunnen we niet garanderen dat we het portret kunnen veranderen of aanpassen, bijvoorbeeld door een hoed toe te voegen of een detail in het portret te verwijderen. U bent echter van harte welkom uw specifieke wensen aan ons door te geven en dan zullen wij ons best doen.

Welke maten zijn er?

20 x 25 cm, 30 x40 cm, 30 x 46 cm, 40 x 50 cm en 41 x 61 cm.

Kan ik een voorbeeld van mijn kunstwerk zien voordat het wordt gemaakt?

We sturen altijd een digitale proef voor uw definitieve goedkeuring vóór afdrukken om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop.

Betalingen

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Wij accepteren alle Mastercard, Visa en American Express-kaarten. We werken samen met Stripe, onze betalingsprovider, om veilige betalingen te kunnen garanderen.

Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht?

We brengen uw kaart onmiddellijk in rekening nadat u bij het afrekenen op "Bestelling bevestigen" heeft geklikt. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u ook een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u bij het afrekenen heeft opgegeven.

Invoerrechten op leveringen buiten de EU

Wanneer u een bestelling plaatst vanuit Nederland of andere EU-landen, is de btw inbegrepen in de prijs en worden er geen extra kosten toegevoegd nadat u uw bestelling heeft geplaatst Als u een bestelling plaats van buiten de EU, bent u als importeur (klant) zelf verantwoordelijkheid om douanerechten en invoerrechten te betalen. Meestal neemt het vrachtbedrijf of de douane contact met u op wanneer het pakket in het land aankomt en wordt u gevraagd om de douanerechten en invoerrechten te betalen voordat het pakket bij de douane wordt vrijgegeven. Houd hier ook rekening mee wanneer u een bestelling als cadeau naar een land buiten de EU laat verzenden, de ontvanger van het pakket is verantwoordelijk voor de extra kosten. Als u meer wilt weten over douanerechten en invoerrechten, neem dan contact op met de douane in het land waar u de bestelling naartoe wilt verzenden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas kunnen we bijna nooit bestellingen wijzigen of annuleren omdat we alleen unieke, op maat gemaakte producten verkopen die op bestelling zijn gemaakt voor onze klanten. Neem de tijd om ervoor te zorgen dat het kunstwerk aan uw wensen voldoet voordat u uw bestelling bevestigt. Als u merkt dat er iets mis is met uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen. We kunnen u echter niets beloven.

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We bieden gratis verzending op alle bestellingen naar Nederland. Bekijk onze verzendkostentabel om te zien welke tarieven er voor de andere landen gelden.

Land Kunstpapier Canvas/th>
Argentina (AR) 0 €14.95
Australia (AU) 0 0
Austria (AT) 0 0
Belgium (BE) 0 0
Bosnia (BA) €4.95 €19.95
Brazil (BR) 0 €19.95
Bulgaria (BG) 0 €19.95
Canada (CA) 0 €9.95
China (CN) 0 €19.95
Croatia (HR) 0 €9.95
Cyprus (CY) 0 0
Czech Republic (CZ) 0 0
Denmark (DK) 0 0
Estonia (EE) 0 €9.95
Finland (FI) 0 0
France (FR) 0 0
Germany (DE) 0 0
Greece (GR) 0 €14.95
Guatemala (GT) 0 €19.95
Hong Kong (HK) 0 €19.95
Hungary (HU) 0 0
Iceland (IS) 0 €19.95
India (IN) 0 €19.95
Indonesia (ID) 0 €19.95
Israel (IL) 0 €19.95
Italy (IT) 0 0
Japan (JP) 0 €19.95
Jordan (JO) 0 €19.95
Kazakhstan (KZ) 0 €19.95
Latvia (LV) 0 €9.95
Lebanon (LB) 0 €19.95
Liechtenstein (LI) €4.95 €9.95
Lithuania (LT) 0 €9.95
Luxembourg (LU) 0 €9.95
Malaysia (MY) 0 €29.95
Maldives (MV) €9.95 €19.95
Malta (MT) 0 €19.95
Mexico (MX) 0 €19.95
Monaco (MC) 0 0
Netherlands (NL) 0 0
New Zealand (NZ) 0 €9.95
Norway (NO) 0 0
Oman (OM) 0 €19.95
Philippines (PH) 0 €19.95
Poland (PL) 0 0
Portugal (PT) 0 0
Republic of Ireland (IE) 0 0
Romania (RO) €4.95 €9.95
Russian Federation (RU) 0 €14.95
Saudi Arabia (SA) 0 €19.95
Serbia (RS) €4.95 €19.95
Singapore (SG) 0 €19.95
Slovakia (SK) 0 0
Slovenia (SI) 0 €9.95
South Africa (ZA) 0 €14.95
South Korea (KR) 0 €19.95
Spain (ES) 0 0
Sweden (SE) 0 0
Switzerland (CH) 0 €9.95
Taiwan (TW) 0 €19.95
Tanzania (TZ) 0 €9.95
Thailand (TH) 0 €19.95
Turkey (TR) 0 €9.95
United Arab Emirates (AE) 0 €9.95
United Kingdom (GB) 0 0
USA (US) 0 0
Vietnam (VN) 0 €19.95

Hoe lang is de levertijd?

Alle kunstwerken worden door Louvenir op bestelling gemaakt. Het duurt meestal 1-2 werkdagen om persoonlijke posters te produceren en te verzenden. Voor dierenportretten duurt het meestal 5-10 werkdagen om het kunstwerk te ontwerpen, produceren en verzenden. Daarna is de levertijd naar Nederland meestal 1-3 werkdagen; en wereldwijd tussen 2-14 werkdagen.

Als u uw bestelling sneller nodig heeft dan onze normale levertijden, dan kunt u tegen een extra vergoeding kiezen voor expresverzending en een snellere verwerkingstijd. Neem contact op met onze klantenservice via info@louvenir.com voor een offerte.

Is een snellere levertijd tegen betaling mogelijk?

Als u uw bestelling sneller nodig heeft dan onze normale levertijden, dan kunt u tegen een extra vergoeding kiezen voor expresverzending en een snellere verwerkingstijd. Neem contact op met onze klantenservice via info@louvenir.com voor een offerte.

Hoe wordt het product verzonden?

Zodra uw bestelling vanuit de drukkerij is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met uw volgnummer en informatie over hoe u de status van de levering kunt volgen. We werken samen met de volgende bedrijven: DPD, PostNL, UPS, DHL, FedEx, Royal Mail. Levering vindt meestal plaats op een afleverpunt bij u in de buurt.

Hoe wordt mijn bestelling ingepakt?

We sturen NOOIT de rekening mee, voor het geval dat de goederen als een geschenk rechtstreeks naar de ontvanger worden verzonden. We gebruiken op maat gemaakte dubbelwandige dozen om ervoor te zorgen dat het kunstwerk in perfecte staat aankomt. Door de verpakking per bestelling aan te passen, verminderen we de impact op het milieu en bieden we tegelijkertijd voordelige internationale verzendkosten.

Alle kunstwerken die zijn ingelijst of op canvas zijn gemaakt, worden verpakt in noppenfolie, voorzien van plastic bescherming op de hoeken en we voegen extra karton toe aan beide zijden van de kunstwerken. Zo zorgen we ervoor dat het risico op eventuele schade tijdens de transport zo klein mogelijk blijft. Elk kunstwerk wordt vervolgens in een zware kartonnen doos geplaatst. We verbeteren onze verpakkingen voortdurend en het komt vrijwel niet voor dat onze pakketten op weg naar de klant worden beschadigd.

In het geval van schade doen we ons best om het probleem op de best mogelijke manier op te lossen: deze kunstwerken krijgen prioriteit bij de productie en we sturen het product op de snelst mogelijke manier op, zodat onze klanten hun nieuwe kunstwerk binnen een zeer korte tijd alsnog in huis hebben.

Fout bij levering of beschadigde goederen?

Neem alstublieft contact met ons op via info@louvenir.com wanneer u ontdekt dat er iets mis is. Beschadigde producten moeten binnen een redelijke termijn na levering worden gemeld.

Retour & Restitutie

Wat is ons retourbeleid?

Omdat we unieke, op maat gemaakte producten verkopen die op bestelling gemaakt worden voor onze klanten, is het niet mogelijk de producten terug te sturen of te ruilen. We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als u de verkeerde maat heeft besteld of een fout heeft gemaakt bij het ontwerpen, bijvoorbeeld een typefout, een verkeerd geselecteerd kleurenthema of wanneer u iets bent vergeten te schrijven. Zodra we uw kunstwerk hebben afgedrukt, zijn wijzigingen of afbestelling niet meer mogelijk.

Natuurlijk nemen wij de volledige verantwoordelijkheid als een product onjuist wordt afgedrukt, het verkeerde materiaal is gebruikt, beschadigd is of als er tijdens het transport iets kapot is gegaan. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van de levering contact op met onze klantenservice via info@louvenir.com en wij behandelen uw klacht en zorgen voor een vervangend product of een tegoed. Vermeld het bestelnummer zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.